CREATIEVE ENTERTAINMENT IDEEËN VOOR UW RESTAURANT

restaurant entertainment

Je restaurant kan niet zomaar een restaurant zijn. Je restaurant moet een ervaring zijn.

Geweldige restaurants overleven omdat ze herinneringen voor hun klanten creëren. Als een restaurant zijn werk heeft gedaan, laten de gasten zich geweldig voelen over de maaltijd, het gesprek en een ervaring waar ze hun vrienden over vertellen.

Dus hoe gaat u verder dan het serveren van een heerlijke maaltijd tot een onvergetelijke ervaring?

Maak gebruik van een entertainmentervaring die niet veel andere restaurants bieden. We hebben meer dan 500 frequente restaurantbezoekers onderzocht en vastgesteld dat 42% van de millennials zei dat entertainmentaanbiedingen hun beslissing om ergens te eten beïnvloeden.

Hier zijn vijf entertainmentideeën om de ‘wauw-factor’ in uw restaurant een boost te geven.

1. ARCADE-GAMES

Flipperkasten, PAC-MAN, Tetris … als je deja vu ervaart, komt het omdat millennials de arcade-spellen van weleer willen spelen.

Misschien herinner je je dat je deze klassiekers speelde toen je klein was, maar een nieuwe generatie van fijnproevers vindt het charmant om een ​​stapje terug te doen in de HD voor wat retro-plezier. De Toronto-bar Get Well staat bekend om de vele fantastische arcade-spellen met pizza en een uitstekende bierselectie.

Als je de kamer in je restaurant of bar hebt, overweeg dan een paar goedkope arcadespellen van eBay te kopen om je klanten te bedienen terwijl ze wachten op hun eten. Wie weet, kunnen ze langer blijven – en meer drankjes bestellen – alleen maar om een ​​hoge score te behalen.

Sommige restaurants hebben ook gewoon een playstation 4 staan voor de kinderen van hun klanten, je kunt ook klein beginnen.

2. ANTENNE ZIJDEN

Uw capaciteit voor luchtzijdes is afhankelijk van de grootte van uw restaurant. Overweeg daarom alleen dit idee als u over voldoende ruimte beschikt.

Luchtzijde is een populaire vorm van entertainment geworden in nachtclubs en voor speciale evenementen. Er gaat niets boven het kijken naar dansers die door de lucht vliegen op twee stukken touw, schijnbaar op de rand van de dood! Het spektakel zal zeker niet verloren gaan bij uw klanten, die er zeker van zullen zijn om weg te lopen en veel meer onthouden dan het eten.

3. INTERACTIEVE KUNST

Als je een high-end restaurant bent en het vermoordt met elite diners die verfijnde smaakpapillen hebben, wil je misschien meer dan de smaak gaan denken. Een echt gedenkwaardige eetervaring maakt gebruik van alle vijf de zintuigen, en vele restaurants nemen nu andere buitenaardse visuals en verleidelijke geuren op in hun cursussen om diners te verblinden.

Tokio’s Sagaya-restaurant werkte samen met teamLab, een agentschap voor digitale kunst, om een ​​meeslepende eetervaring voor hun klanten te creëren. Volgens teamLab, “wanneer een gerecht op de tafel wordt geplaatst, wordt de schilderachtige wereld in het gerecht losgelaten, zich ontvouwend op de tafel en in de omringende ruimte. Bijvoorbeeld, een vogel geschilderd op een keramisch gerecht wordt vrijgegeven van de schotel en kan neerstrijken op de tak van een boom die is losgelaten uit een ander gerecht. “De visuele elementen in combinatie met de smaak van het voedsel biedt klanten een veel meer voldoening ervaring na het eten.

4. SLAMPOEZIE

Slam poëzie-gemeenschappen zijn opnieuw begonnen te bloeien en ze kunnen grote menigten naar cafés en kleinere restaurants met een intieme sfeer trekken. Grote slam poëzie roept een gevoel van gemeenschap op tussen dichters en luisteraars, waardoor uw klanten veel te vertellen hebben over een maaltijd.

Als je ervoor kiest om een ​​slam poëzie-avond te hosten, zorg er dan voor dat je wat grotere lokale namen invoert naast een open mic-tijd voor nieuwkomers. Als je eenmaal een gevoel voor de community hebt, wil je misschien opschalingswedstrijden organiseren en slamwedstrijden organiseren voor reguliere artiesten. Uw klanten zullen een relatie met uw dichters ontwikkelen op een manier waardoor ze blijven terugkomen voor meer evenementen.

5. FOTOBEDRIJF

Eenvoudig, klassiek en gegarandeerd wat liefde op Instagram. Net als arcadespellen, is retro nu alles in stijl voor een jongere generatie mensen die opgroeide voor schermen. De klassieke fotocabine Polaroid is een explosie uit het verleden die, ironisch genoeg, overal op Instagram kan eindigen met je getagde locatie.

Als uw eten op het juiste moment is en u op zoek bent naar nieuwe manieren om uw klanten een onvergetelijke culinaire ervaring te bieden, zijn entertainmentopties een geweldige manier om mensen aan het praten te krijgen – en terug te komen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *